Ce mananca Jennifer Lopez in fiecare zi

Se pare ca timpul a stat nemiscat pentru Jennifer Lopez. Cantareata a trecut acum de varsta de cincizeci de ani, dar inca arata la fel de bine ca atunci cand avea treizeci de ani. Pe langa faptul ca detine gene fantastice, in mod natural, lucreaza foarte mult pentru a-si pastra aspectul radiant si pentru a se potrivi cu fizicul. De exemplu, sala de sport nu este in niciun caz un teritoriu necunoscut pentru Jenny de la bloc si, de asemenea, respecta cu strictete o dieta sanatoasa. Te intrebi ce anume mananca Jennifer pentru a ramane in forma? Iata meniul ei zilnic.
Cand vine vorba de alimentatie sanatoasa si exercitii fizice, cantareata stie exact ce face.

Dieta sanatoasa
Jennifer este convinsa ca dieta sa sanatoasa este cheia corpului potrivit si a pielii sale radiante. Mai mult, se simte cel mai bine atunci cand mananca sanatos. Potrivit antrenorului personal Tracy Anderson, mancarea sanatoasa ii ofera lui Jennifer energia de care are nevoie pentru a face ceea ce face. „Este foarte nutritiv si organic, cu multe proteine”, le spune oamenilor. „Totul este proaspat.”

Jennifer incepe adesea ziua cu un smoothie sanatos. Preferatul ei este un smoothie cu fructe rosii, iaurt grecesc, scortisoara, miere, cateva cuburi de gheata, suc de lamaie si o lingura de pudra proteica. Ori de cate ori simte nevoia de altceva, opteaza pentru faina de ovaz cu fructe. Cantareata nu bea cafea decat daca este decaf. „Nu am mai baut cofeina de ani buni”, a spus Jennifer odata la Us Weekly. In schimb, bea apa pe tot parcursul zilei pentru a ramane hidratata.

Pentru pranz, Jennifer merge adesea pe o salata cu multe legume, somon, ardei si dovlecel. De asemenea, ii place sa adauge seminte de dovleac prajit si feta. O prepara adaugand din sucul de lamaie si uleiul de masline. „Jennifer ramane departe de alimentele procesate cat mai mult si isi obtine nutrientii in principal din produsele vegetale”, spune formatorul ei. Pentru a ramane in forma, cantareata adauga proteine ​​la fiecare masa. Ca standard, mananca o mana de nuci fara sare pe zi. De asemenea, isi ia proteina din oua, curcan, peste si pui. Proteinele sunt ideale pentru mancarea cu chef. Imi dau o senzatie deplina de mult timp si, in plus, este combustibilul perfect pentru muschii tai ”, spune Jennifer.