Cum sa practici auto-compasiunea

Vocea din capul vostru va face sa va simtiti ca si cum nu ati fi destul de bun? Am simtit si eu asta. Cand am lansat o pornire, am simtit in permanenta nerabdare si frustrare pentru ca nu reusesc sa obtin un „succes masiv”. Am incetat sa ma gandesc ca as fi destul de bun pana ce am ajuns la un pas de succes in viitor. Aceasta perspectiva a marit doar sentimentele de nerabdare si frustrare si s-au transformat intr-un ciclu vicios de gandire negativa. Nu faceti aceeasi greseala. Chiar vreti sa va petreceti viata scurta, ingrijorandu-va cand veti fi destul de bun, decat sa va simtiti confortabil cu propria persoana?

Rusinea este o emotie periculoasa. Poate deveni cu usurinta o parte a identitatii dvs daca nu sunteti atent. Cand va identificati cu mici greseli sau supra-analizati situatii care va fac sa va simtiti vinovat, poate duce cu usurinta la rusine.

Cand lucrurile nu mergeau asa cum era planificat in afacere, m-am gandit ca era pentru ca nu eram destul de bun. Desi stiam sa analizez diferitii factori ai afacerii pentru a intelege unde lucrurile mergeau gresit, intotdeauna mi-am indreptat degetul spre mine! Daca as fi putut face totul din nou, mi-as fi dat mai multa compatimire.

Cum sa practici auto-compasiunea
A avea compasiune de sine este importanta pentru ca va da permisiunea de a nu reusi. Efectuarea „esecului” acceptabil va ofera increderea de a va asuma riscuri si de a incerca lucruri noi.

Daca v-ati gandit la o experienta pe care ati vrut sa o incercati, dati-va permisiunea de a esua si de a simti compasiune pentru propria persoana. Acest lucru va elimina importanta rezultatelor si va ajuta sa va bucurati de experienta reala.

O tactica extraordinara pentru a va asigura ca practicati auto-compasiunea este sa jucati rolul cu voi insiva. Pretindeti ca problema pe care o aveti dvs. este de fapt o problema pe care o are un prieten.

Cum i-ai recomanda acelui prieten? Voi l-ati numi un ratat si l-ati face sa se simta josnic sau l-ati incuraja sa isi dea o a doua sansa? Cand incepeti sa auziti declansarea negativa de auto-vorbire, ganditi-va la voi insiva si tratati-va ca prieten. Oferiti-va compasiunea si sprijinul mult mai necesar pentru a face mai bine data viitoare.