Stabiliti un cronometru pentru a finaliza sarcinile

Prin combinarea micromanagementului sarcinilor cu managementul timpului am descoperit ca primesc lista de verificari a locurilor de munca finalizate in jumatate de timp. De la e-mailuri pana la scrierea de postari in blog si crearea de vizualizari pentru Pinterest, niciodata nu mi-ar placea sa petrec mai mult de o ora pe oricare sarcina.

Deoarece aceasta este o postare de blog cu privire la modul de a rationaliza rutina dvs. de blogging voi da exemplul de a scrie mesajele. Aceasta poate fi o sarcina rapida sau lunga, in functie de modul in care va vine inspiratia. Ar putea sa va ia ore sau chiar o zi intreaga uneori. Acest lucru m-a facut incapabil sa fac alte sarcini si m-a lasat sa ma simt obosit si plictisit de cele mai multe ori.

Deci, in aceste zile am setat doar un cronometru pe telefonul meu, exact 1 ora. Singura structurare pe care o voi face este sa prezint punctele principale pe care vreau sa le ating intr-o postare. Apoi, voi scrie departe, literalmente, ignorand greseala de ortografie si orice erori pana cand postul este complet. In zilele in care ma distrag cu usurinta, voi scrie mesajul meu de blog intr-un document word cu browserul de internet inchis, pentru a nu pierde timp navigand pe diverse pagini.

Dupa ce imi termin postarea, am o mica pauza si ma intorc sa citesc ceea ce am scris, adesea plin de greseli. Dar asta nu este o problema, deoarece folosesc un plug-in Grammar gratuit, care marcheaza greselile si erorile gramaticale, astfel ca aceasta corectare dureaza doar 5 minute. Apoi, adaug imaginile editate si programez postarea!

Lucrul in acest fel pare foarte structurat, atunci cand timpul este de esenta sau pur si simplu nu doriti ca blogging-ul sa va ocupe prea mult din zi / saptamana. Si cu siguranta merita sa incercati organizarea, mai ales daca gasiti partea creativa a bloggerului distractiv, dar actul de scriere laborios.