Cateva practici esentiale pentru crearea de continut

Alege cu intelepciune

Primul pas inainte de a va raspunde sau chiar de a raspunde unui brand este sa decideti daca acesta este potrivit pentru blogul dvs si pentru cititorii dumneavoastra. Da, poate doriti sa va smulgeti mana si sa o faceti bine, dar daca stiti ca adancimea cititorilor dvs. nu va fi interesata de produs sau de subiect, atunci trebuie sa alegeti corect. Dar daca va decideti sa continuati, realizati-va ca cititorii dvs. pot simti foarte bine ca nu sunteti in acel produs / nu ati incercat cu adevarat pe deplin, riscand astfel sa va vad, ceea ce va poate pierde in cele din urma cititorii si vizualizarile de pagina! Pur si simplu nu merita!

Produce imagini atragatoare

Este o realitate faptul ca majoritatea cititorilor prefera sa citeasca continut de calitate. Cu toate acestea, o modalitate excelenta de a va angaja pe cititorii dvs. in continutul dvs. sponsorizat este de a produce imagini de inalta calitate pentru acesta. Daca va confruntati cu idei creative pentru imaginile dvs., uitati-va la estetica marcii, in special la pagina Instagram, pentru a va inspira.
PRO TIP: Inainte de redimensionarea oricaror imagini pentru postarea de pe blog, copiati imaginile pe care le veti partaja pe platformele sociale si redimensionati la dimensiunea imaginii Instagram (1080 pixeli x ajustata in functie de inaltime) pentru a mentine calitatea imaginii.

Fiti serios
Una dintre cele mai bune modalitati de a crea o conexiune cu cititorii dvs. trebuie sa fie relatabila si nu ma refer aici nici la relatii obligatorii. Vorbesc despre a fi relatabil despre pretul unui produs, impartasind cum credeti ca merita investitia si economisiti-va daca este vorba, mai degraba decat sugerand ca ar putea fi un tratament la jumatatea saptamanii. Sau chiar explicand cum produsul a rezolvat intr-adevar o problema pentru dvs si care i-ar putea ajuta si pe altii. Practic, trebuie sa va concentrati asupra faptului, sa fiti real, deschis si cinstit!