Este important sa percepi o taxa pentru o reclama pe blog

 

E timpul sa fii curajos si sa stii cand sa taxezi pentru promovarea solicitata pe blogul tau! In industrie este destul de comun ca marcile sa nu mentioneze o taxa in speranta ca unii bloggeri vor face munca gratuit, in timp ce altii vor cere sa fie platiti.

Daca o companie de marca doreste sa va inscrieti intr-un termen limita, cu informatii cheie specifice sau sa includeti un giveaway / promovarea unor produse, aratati ca va intereseaza si cereti o taxa pentru astfel de postari. In timp ce acest lucru poate parea descurajant la inceput, acesta este un mod sigur de a va mari veniturile si de a va rasplati munca depusa.

In ansamblu, din studiile pe care le-am vazut si cercetarea facuta de alti bloggeri, cred ca majoritatea dintre noi ne vindem pe scurt. In timp ce sunteti flexibil, trebuie sa ajungeti la o cifra realista pe care ati dori sa o platiti pentru un singur post sponsorizat. Cum sa ajungi la aceasta cifra? Nu o sa mint, este dificil, totusi, ar trebui sa se bazeze pe timpul in care va va lua postul / munca, vizitele dvs. unice pe luna.

In mod alternativ, atunci cand sunteti abordat de un brand, puteti sa intrebati ce fel de buget au si in timp ce unii ar prefera sa vada un set media cu taxele proprii, unii vor fi dispusi sa impartaseasca cheltuielile lor brute pe blogger care ar trebui sa va dea mai mult o idee!

Daca simtiti ca taxele dvs. sunt prea scazute, puteti lua in considerare si discutarea acestuia cu alti bloggeri pe care ii cunoasteti pentru a obtine mai multe idei, pentru a castiga putina incredere si pentru a va mari usor taxele!