Relaxeaza-mi mintea si bucura-te de energie pozitiva!

Unele persoane trec prin zile mai putin bune si experimenteaza crize severe de sanatate mintala care coincid cu a fi bolnav (in cel mai rau caz!. Multi constata ca sufera de anxietate, insa totul devine firesc pe masura ce isi asuma situatia si invata sa iti depaseasca limitele:

Distrati-va mintea
Cand vine vorba de zile in care ne simtim obositi si apatici, te lupti cu tine insuti, impunand ganduri negatie. Cu toate acestea, incercarea de a opri acele ganduri care intra in creier va parea literalmente imposibil la acel moment! Dar stiind in avans ca astfel de momente urmeaza sa apara, ceea ce va distrage atentia de la gandirea negativa, este o modalitate buna de a usura acest simptom frustrant care intr-adevar va poate face sa va simtiti atat de rau. Deci, depinzand de starea voastra de spirit si cand gandurile se indreapta, accentuand anxietatea de 10 ori mai tare, asigurati-va ca faceti ceva care sa va ajute sa diminuati aceste efecte nocive. Cu totii avem momente in care mintea noastra nu poate avea acel monolog interior atat de usor datorita sarcinii pe care o facem, facand un efort pentru a face aceasta sarcina poate face diferenta.

Ganditi-va la episoadele anterioare si la modul in care le-ati depasit
Cu ganduri negative si ingrijorare, este fara indoiala normal sa simtiti ca problemele dumneavoastra ar putea sa urce cu usurinta sau sa ramana mai mult pe termen lung. Totusi, acest lucru pentru majoritatea oamenilor nu este deloc adevarat. Fiind in imposibilitatea de a va spune ca la acea vreme o buna alternativa este sa va ganditi la o perioada anterioara de anxietate sau depresie pe care ati depasit concentrandu-va asupra felului in care ati simtit dupa aceea; simtul reliefului si modul in care ati revenit la normalul pe care l-ati simtit. Gandeste-te la modul in care arata ca poti sa faci asta din nou. Acest mod de gandire indeparteaza gandurile dureroase de felul in care sanatatea mintala ar putea merge in jos.

Inca te bazezi pe „curele” de pe internet?
Dispunand de dispozitivele mobile, este mai usor sa cautati in Google cum sa se depaseasca X situatie in timp ce X timp. Dar problema este ca Google nu filtreaza informatii practice utile de cele neadevarate sau gresitel! Ceea ce face foarte usor sa te gasesti pe o lectura pe forum despre experientele altcuiva din 2003! Practic, aveti mai multe sanse sa va mariti consecintele nefaste decat sa le usurati. In schimb, incercati sa fiti constienti de faptul ca toate simptomele, in special cele neasteptate, cu exceptia cazului in care apare amenintarea vietii, caz in care discutia cu un profesionist ar fi cea mai buna optiune de luat in calcul, este total normala si comuna in ceea ce priveste sanatatea mintala. Cu toate acestea, pentru simptomele pe care doriti sa le usurati pentru posibile situatii viitoare, ar putea fi o idee buna sa solicitati sfaturi printr-un site dedicat sanatatii mintale sau caritate sau chiar o carte atunci cand va simtiti afectat.

Lasati-va sa aveti timp sa va odihniti si sa luati o zi libera
In general, incercarea de a suprima problemele de sanatate mintala poate face mai mult rau decat bine. Continuarea in mod normal poate parea ca singura optiune, dar evalueaza cu adevarat daca sunteti in stare sa faceti acest lucru si daca faceti acest lucru pentru a pastra aparentele. Indiferent daca este nevoie de timp de lucru sau de timp singur sau de seara pentru tine, asculta ce corpul tau are nevoie si de care ar putea beneficia. Este, de asemenea, bine sa fie constienti de faptul ca sanatatea mintala rau poate afecta, de asemenea, intregul corp, astfel incat sa incercati sa ia ceva timp in plus pentru a lasa corpul tau sa se ocupe cu asta si, de asemenea, asigurati-va ca pentru a obtine suficient somn, chiar mai mult decat ai nevoie.