Topul alimentelor bune pentru slabit in 2017

Si uite ca a trecut si sezonul sarbatorilor de iarna, pe langa intamplarile legate de Craciun si Revelion spuse prietenilor, colegilor de munca, brusc observam ca avem o mica burtica si asta tot de acolo vine. ( Happy Full-Tummy Hollidays ! )

Ajung azi acasa, vorbesc cu cei din casa, ma duc la mine in camera, ma schimb si zic sa pornesc si eu minunea asta de PC sa vorbesc cu prietenii, deschid yahoo messengerul, ma loghez si cand intru vad un articol pe http://health.yahoo.com lucruri interesante pe aici. Citesc titlul Top Weight Loss Foods for 2010, curios cum sunt, intru sa vad care sunt alimentele recomandate in 2010 pentru cei care doresc sa slabeasca.

In articol aflam urmatoarele lucruri despre:

1. Cascaval gras
Este o excelenta sursa de caseina proteina provenita din laptele de vaca, buna pentru cei care vor sa creasca in masa musculara. Cercetatorii Danezi au aflat ca, chiar si atunci cand barbatii mananca ~300g de Cascaval gras pe zi, timp de 3 saptamani, LDL-ul lor nu a crescut. ( am cautat si am gasit si ce inseamna prescurtarea LDL cel care transporta colesterolul rau in sange, de aici se acumuleaza pe artere dragut.. nu?)

2. Cotletul de porc
Acesta contine aproape de 5 ori mai mult seleniu un mineral esential, daca este consumat acesta reduce riscul de cancer de prostata decat carnea de vita si de 2 ori mai mult decat cea de pui. Cercetatorii de la Universitatea Purdue au aflat ca cei care au mancat zilnic 170g de Cotlet de porc, acesta a ajutat la mentinerea masei musculare, in timp ce acestia au pierdut in greutate. ( grasime nu, muschi da suna bine)

3. Cafea cu gheata
Cafeaua reduce apetitul, mareste metabolismul si iti ofera o cantitate buna de antioxidanti. Cafeina stimuleaza sistemul nervos prin cresterea ritmului cardiac si cel al respiratiei. Cafeaua ne trezeste, ne tine alerti si concentrati. Cand bei repede o cana de cafea, cafeina intra in sange mult mai repede decat daca ai bea o cafea in 30 de minute.

4. Grapefruit
Intr-un studiu recent, cercetatorii de la Universitatea de Stat din Louisiana au descoperit ca oamenii care manaca jumatate de grapefruit de trei ori pe zi, au slabit in 12 saptamani aproximativ 2 kilograme. Desi nu inteleg mecanismul, acestia cred ca are legatura cu aciditatea grapfruitului care iti scade rata digestiei, simtindu-te plin pentru mai mult timp.

5. Marul
Un mar pe zi tine si greutatea nedorita la distanta. Cercetatorii de la Penn State au descoperit ca oamenii care mananca un mar cu 15 minute inainte de pranz, au luat in greutate cu 187 calorii mai putin in timpul pranzului decat cei care n-au mancat nimic ( un mar ) inaintea acestuia. Un mar are ~128 calorii. Dupa pranz, cei care au mancat un mar au descris un sentiment de sunt plin, nu mai intra nimic . Cu siguranta merele sunt bogate in fibre, de aici si acest sentiment, dar mai exista un motiv pentru care s-au simtit plini: Cand mancam un mar ne chinuim la el, mestecam mult pana il terminam, ceea ce ne face sa gandim ca mancam mai mult.

6. Ouale
Sariti peste cereale. Mancand oua si sunca dimineata ne poate ajuta sa ne controlam foamea din timpul zilei. Savantii de la Universitatea din Indiana au determinat ca cei care tin dieta si consuma cea mai mare doza de proteine dimineata s-au simtit plini mai mult decat cei care au mancat oua la pranz sau la cina.

7. Fasolea
Daca nu iti plac legumele, luati in considerare acest lucru: Oamenii de stiinta au aflat ca oamenii care au consumat fasole au 23% mai putine sanse sa aiba solduri mari, decat cei care nu au consumat deloc. Cei din studiu care au mancat fasole, aveau o presiunea arteriala mai mica. Legumele sunt bogate in fibre, dar si potasiu care ajuta la combaterea hipertensiunii. Recomandarea celor care au facut studiul: Sa consumati jumatate de cana de fasole fiarta de 3-4 ori pe saptamana.

8. Somonul
Pestele nu este bun doar pentru inima, este bun si pentru intestin. Este bun din cauza acizilor grasi omega-3, acestia te ajuta sa te simti plin pentru o perioada mai lunga de timp, ne comunica savantii din Islanda. In acest studiu, cei care tin dieta si care au mancat somon s-au simtit plini si doua ore mai tarziu decat cei care n-au mancat fructe de mare, cod ( contine mai putina grasime ). Cercetatorii au descoperit ca daca mancam alimente bogate in omega-3 ( cele mentionate mai sus ) creste cantitatea de leptin in sange.
( leptin hormon produs de celulele grase care ajuta la reglarea apetitului )
Nu va place pestele ? Luati o capsula de omega-3 500mg ( ulei de peste ) in fiecare zi si aceasta va ofera aceleasi beneficii ca si somonul.

9. Laptele
Decat sa beti suc de fructe dimineata, incercati sucul de vaca. Daca bei lapte dimineata, acesta te ajuta sa mananci mai putin la pranz. Sucul de fructe contine mai mult zahar, proteina mai putin, dar laptele contine 25g de proteine.